Nejdůvěryhodnější značka je jediný marketingový program na českém trhu, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru.
Jedná se o nejrozsáhlejší nezávislou anketu zaměřenou na spotřebitelskou důvěru u nás. Cenu uděluje každoročně společnost Atoz Marketing Services a v každé kategorii vítězí pouze jedna nejdůvěryhodnější značka.
Do ankety se zapojilo 4 000 respondentů, kteří hodnotili téměř 900 značek v 90 kategoriích, jako jsou služby a instituce, poskytovatelé energií, prodejci drogerie, potraviny a mnoho dalších.
Ocenění Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Maso a uzeniny společnost Kostelecké uzeniny a.s. letos obhájila již posedmé.
Je to znamením, že svou práci děláme dobře a za to bychom chtěli poděkovat především našim zákazníkům, kteří nám tímto způsobem již posedmé projevili svou důvěru. Jejich důvěra je pro nás to nejdůležitější. Zároveň to dokazuje, že práce, kterou děláme, je našimi spotřebiteli oceňována a to je pro nás samozřejmě závazek i do dalších let.
Řezníci z Kostelce